تکمیل سرگرمی سرگرمی عکس منتخب روز

تکمیل: سرگرمی سرگرمی عکس منتخب روز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی پرداخت «حقوق»ها قبل از آخر هر ماه / وعده صندوق بازنشستگی

    مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری یکی از برنامه‌های صندوق بازنشستگی کشوری را پرداخت حقوق پیش از آخر هر ماه بیان کرد و گفت: همه توان خود را در ماههای اخیر بکار گرفت

    پرداخت «حقوق»ها قبل از آخر هر ماه / وعده صندوق بازنشستگی

    وعده صندوق بازنشستگی: پرداخت «حقوق»ها قبل از آخر هر ماه

    عبارات مهم : صندوق

    مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری یکی از برنامه های صندوق بازنشستگی کشوری را پرداخت حقوق پیش از آخر هر ماه بیان کرد و گفت: همه توان خود را در ماههای اخیر بکار گرفته ایم تا حقوق بازنشستگان عزیز در موعد مقرر پرداخت شود، چراکه به خوبی می دانیم یک روز تاخیر در پرداخت حقوق چه مشکل هایی جهت این عزیزان به همراه دارد.

    مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در چهار ماه اخیرتعامل و ارتباط خوبی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی برقرارشده که این نشان می دهد وکلای ملت به مسایل و پرسشها بازنشستگان و همچنین چالش های پیش روی صندوق بازنشستگی کشوری توجه خاص ای دارند و در این زمینه آماده اند تا خلاءهای قانونی را برطرف کنند.

    به گزارش ایسنا، جمشید تقی زاده در جمع کانونهای بازنشستگی استان البرز با اشاره به اینکه باید از ظرفیتها و توانمندیهای بازنشستگان در اجرای بعضی از برنامهها استفاده کرد، افزود: دیدار با ۱۰۳ نماینده مجلس شورای اسلامی این وقت را جهت مجموعه صندوق بازنشستگی فراهم کرد تا بتوانیم پرسشها و پرسشها صندوق را به اطلاع نمایندگان مردم در منزل ملت برسانیم. همچنین توانستیم در خصوص مطالبات و نیازهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بازنشستگان با نشانه عوض کردن نگاه نسبت به این قشر فرهیخته به بحث و گفت و گو بپردازیم.

    پرداخت «حقوق»ها قبل از آخر هر ماه / وعده صندوق بازنشستگی

    وی با تاکید بر لزوم تشکیل فراکسیون بازنشستگی در مجلس شورای اسلامی و کارهایی که در این زمینه انجام شده است هست، گفت: صندوق بازنشستگی کشوری از مسوولان قوا گرفته تا اساتید دانشگاه، معلمان و فرهنگیان، اصحاب فرهنگ و هنر و … را تحت پوشش خود قرار داده و به همین علت در قبال این عزیزان مسولیت سنگینی برعهده دارد.

    تقی زاده با بیان اینکه ما باید با هم به ادبیات یکسان برسیم، تصریح کرد: اگر در زمانی که کسورات شاغلین دریافت می شد، سرمایه گذاری مناسبی صورت گرفته بود، اکنون جهت پرداخت حقوق نیاز به دولت نبود. بسیاری از شرکت های واگذار شده است به صندوق بازنشستگی کشوری، شرکت های زیانده بودند که در پرداخت حقوق کارگران خود نیز با مسئله مواجهند.

    مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری یکی از برنامه‌های صندوق بازنشستگی کشوری را پرداخت حقوق پیش از آخر هر ماه بیان کرد و گفت: همه توان خود را در ماههای اخیر بکار گرفت

    وی یکی از برنامه های صندوق بازنشستگی کشوری را پرداخت حقوق پیش از آخر هر ماه بیان کرد و گفت: همه توان خود را در ماههای اخیر بکار گرفته ایم تا حقوق بازنشستگان عزیز در موعد مقرر پرداخت شود، چراکه به خوبی می دانیم یک روز تاخیر در پرداخت حقوق چه مشکل هایی جهت این عزیزان به همراه دارد.

    مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بااهمیت ترین وظیفه و آرزوی بزرگ این صندوق را دفاع از بازنشستگان عزیز دانست و افزود: سرمایه های دراختیار این صندوق و شرکتهای تابعه، همه، اموال و سرمایههای بازنشستگان است و ما تلاش میکنیم تا با عوض کردن روشهای گذشته و با نگاه تازه به بنگاهداری، ضمن اصلاح اوضاع شرکتها، بیشترین سود را جهت صندوق کسب کنیم. امروز باید از سرمایه هایمان عالی ترین استفاده را ببریم و سبد سرمایهها را از بازار نقدی به بازار پول و سرمایه و کسب و کارهای نوین عوض کردن دهیم.

    تقی زاده تاکید کرد: ما باید تفکر ورزش را در میان جامعه بازنشستگان ایجاد کنیم و برگزاری جشنواره های ورزشی بهانه ای جهت ایجاد این تفکر هست. در حوزه گردشگری و سفر نیز باید با جدیت و نگاه تازه ای وارد شویم و بسته ارزان و مناسبی را تعریف کنیم. در حوزه درمانی نیز نیاز به تحول است که در حال آماده کردن بسترهای مورد نیاز آن هستیم.

    پرداخت «حقوق»ها قبل از آخر هر ماه / وعده صندوق بازنشستگی

    وی بیان کرد: همه ظرفیت های خود را استفاده می کنیم تا صدای بازنشستگان در میان مسوولان به خصوص در مجلس شورای اسلامی باشیم و آنچه مورد انتظار زیاد بازنشستگان است را دنبال کنیم. به همین منظور هم بررسی قانون مدیریت خدمات کشوری را از کمیسیون خاص به کمیسیون اجتماعی آوردیم تا بحث و بررسی ها تخصصی و کاربردی تر باشد.

    مهرداد محمدبیگی، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان البرز نیز با تاکید بر اینکه این استان «ایران کوچک» است و میزبان بسیاری از بازنشستگان از سایر استان ها هست، بر لزوم توجه زیاد به بازنشستگان استان البرز تاکید کرد و افزود: این استان با توجه به جمعیت بازنشستگان و نیازهایی که دارد، هنوز فاقد منزل امید هست. در حال حاضر ۳۱ هزار بازنشسته البرزی و ۵ هزار بازنشسته غیرالبرزی در این استان ساکن هستند.

    مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری یکی از برنامه‌های صندوق بازنشستگی کشوری را پرداخت حقوق پیش از آخر هر ماه بیان کرد و گفت: همه توان خود را در ماههای اخیر بکار گرفت

    محمدبیگی گفت: برگزاری دوره های آموزش پیشگیری از آلزایمر، تغذیه، ورزش و ..، برگزاری جشنواره ورزشی، ارتباط با کانون های بازنشستگی، تعامل و مشورت جهت ارائه خدمات و تسهیلات رفاهی به بازنشستگان، برگزار همایش ۲۵ ذی الحجه بخشی از فعالیت های این مدیریت در سال گذشته است.

    در این نشست، روسای کانون های بازنشستگی استان البرز نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند. مدیر شورای عالی کانون های بازنشستگی استان البرز، گفت: یکی از بااهمیت ترین پرسشها بازنشستگان معیشت و حقوق های دریافتی است که کفاف زندگی آن ها را نمی دهد و به همین علت بازنشستگان به اشتغال مجدد روی آورده اند.

    پرداخت «حقوق»ها قبل از آخر هر ماه / وعده صندوق بازنشستگی

    شکری با تاکید بر ضرورت توجه به ارزش و منزلت بازنشستگان گفت: قانون مدیریت خدمات کشوری در وقت اجرای آزمایشی مناسب نبود که امیدواریم در بررسی ها و جهت تصویب نهایی پرسشها و معایب آن برطرف شود. باید نگاه ها به بازنشستگان عوض کردن کند و جایگاه و ارزش این عزیزان بعد از این همه سال خدمت به کشور، ارتقا یابد.

    به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، باغستانی یکی دیگر از روسای کانون های بازنشستگی استان البرز نیز در سخنانی گفت: باید در حوزه سفر بازنشستگان تغییراتی ایجاد و تجدید نظر شود. در حوزه درمانی نیز هزینه های زیادی جهت دهان و دندان باید پرداخت شود که در حال حاضر تحت پوشش بیمه نیست. یکی دیگر از پرسشها کم کردن یکباره و قابل توجه حقوق و مزایا بعد از بازنشستگی است که از نظر معنوی آسیب هایی به همراه دارد.

    واژه های کلیدی: صندوق | بازنشستگی | بازنشستگان | حقوق بازنشستگان | مجلس شورای اسلامی | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار