تکمیل سرگرمی سرگرمی عکس منتخب روز

تکمیل: سرگرمی سرگرمی عکس منتخب روز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران یکه تاز افزایش مسکن

    از ابتدای سال 97 که بازارهای ارز و طلا دچار نوسانات و به هم ریختگی‌های خارق عادت بودند، بازار مسکن که سال‌ها درگیر رکود قیمتی بود و واحدها حتی به نازل‌ترین قیمت

    غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران یکه تاز افزایش مسکن

    غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران یکه تاز افزایش مسکن

    عبارات مهم : ایران

    از ابتدای سال 97 که بازارهای ارز و طلا دچار نوسانات و به هم ریختگی های خارق عادت بودند، بازار مسکن که سال ها درگیر رکود قیمتی بود و واحدها حتی به نازل ترین قیمت ها به فروش نمی رفتند، با رونق خرید و فروش و به تبع آن زیاد کردن قیمت روبرو شد. زیاد کردن قیمتی که تا نیمه دوم خرداد به بیش از 50 درصد دربرخی از مناطق هم رسیده هست.

    پررنگ ترین زیاد کردن قیمت مسکن در پایتخت کشور عزیزمان ایران را می توانیم در مناطق غربی به خصوص منطقه 5 که مشمول بر محلات پونک، شهران، آریاشهر، مهران، فرحزاد، شهرزیبا، جنت آباد، باغ فیض، سردار جنگل، کن وسولقان، شهرک آپادانا، شهرک اکباتان و اشرفی اصفهانی می شود، مشاهده کنیم.

    خانه در غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران گران شده است است

    غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران یکه تاز افزایش مسکن

    بررسی میدانی ابتکار از اوضاع قیمت مسکن در منطقه 5 حاکی از زیاد کردن قیمت های چشمگیر در این منطقه هست. یکی از مشاوران املاک فعال این منطقه به ابتکار گفت: الان قیمت مسکن در منطقه پونک و سردار جنگل از 10 میلیون تا 15 میلیون تومان در نوسان هست. بعضی از مناطق مانند کمالی شرقی و کشور عزیزمان ایران زمین شمالی که به عنوان عالی ترین خیابان های منطقه محسوب می شوند، قیمت کارشناسی 15 میلیون تومان دارند که البته فروشندگان تا 17 میلیون تومان هم قیمت می دهند. در مناطق دیگر مانند شاهد و بهار غربی و سردار جنگل هم قیمت های کارشناسی تا 10 میلیون تومان برآورد می شود که البته آنها هم با یکی دو میلیون زیاد کردن قیمت معامله می شوند. این بنگاهدار می گفت که قیمت ها در فروردین و اردیبهشت جهش زیادی داشته به طوری که اکنون ما با زیاد کردن قیمت 50 درصدی در این منطقه مواجهیم. در آبان و آذر سال پیش بالاترین قیمت منطقه، متری 7 میلیون تومان بود.

    مشاور املاک دیگری که در منطقه بلوار فردوس مشغول هست، می گوید: اکنون آپارتمان های نوساز این منطقه از 10 میلیون تومان تا 14 میلیون تومان قیمت می گیرند. البته آپارتمان متری 7 میلیون تومان هم داریم، ولی فروشندگان آنها ترجیح می دهند کمی صبر کنند تا مسکن گران تر شود.

    از ابتدای سال 97 که بازارهای ارز و طلا دچار نوسانات و به هم ریختگی‌های خارق عادت بودند، بازار مسکن که سال‌ها درگیر رکود قیمتی بود و واحدها حتی به نازل‌ترین قیمت

    به گفته این فعالان بازار مسکن غرب تهران، آینده نگری بازار مبنی بر این است که قیمت های این منطقه 10 تا 15 درصد زیاد کردن دیگر هم تا آخر تابستان داشته باشد که این عنوان باعث شده است خریداران کم کم به میدان بیایند ولی فروشندگان جهت فروش آپارتمان های خود تردید دارند.

    از منطقه 1 چه خبر؟

    بازار مسکن به صورت سنتی منطقه 1 را به عنوان گران ترین منطقه می شناسد. بررسی های میدانی از مناطقی مانند زعفرانیه، الهیه و نیاوران نیز حاکی از زیاد کردن های چشمگیری بود ولی نه به اندازه منطقه 5.

    گفت و گوی ابتکار با یکی از مشاوران املاک با سابقه این منطقه حاکی از این است که از بهمن ماه سال گذشته تا کنون قیمت های این منطقه حدود 30 درصد زیاد کردن داشته است که عمده زیاد کردن قیمت مربوط به سال فروردین و اردیبهشت 97 است.

    غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران یکه تاز افزایش مسکن

    این بنگاهدار همچنین گفت: اکنون املاک نوساز در منطقه الهیه و نیاوران از 13 میلیون تومان به ازای هر متر قیمت می گیرند و تا 30 میلیون تومان هم می رسند که تفاوت قیمت به علت نوع متریال به کار برده شده، نقشه ساختمان، فرعی و مهم بودن کوچه و خیابان و نورگیر بودن یا نبودن واحدهاست. البته بسیاری از فروشندگان به علت این که آینده نگری می کنند باز هم زیاد کردن قیمت در راه هست، از فروش در هر قیمتی امنتاع می ورزند، در حالی که خریداران واحدها در حال ورود به بازار هستند و جمعیت خریدار روز به روز زیاد می شود.

    نیمه دوم سال مسکن ارزان می شود

    یک کارشناس، زیاد کردن قیمت مسکن در ماه های اخیر را ناشی از طولانی شدن دوره رکود دانست و گفت: در بطن بخش مسکن ظرفیت چندانی جهت رشد وجود ندارد و در شش ماهه دوم شاهد افت سرعت رشد قیمت خواهیم بود.

    از ابتدای سال 97 که بازارهای ارز و طلا دچار نوسانات و به هم ریختگی‌های خارق عادت بودند، بازار مسکن که سال‌ها درگیر رکود قیمتی بود و واحدها حتی به نازل‌ترین قیمت

    عباس زینعلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هر ساله در بازار مسکن تحرکاتی در سه چهار ماهه ابتدایی اتفاق می افتد که امسال سریعتر شروع شد و شاهد بودیم میانگین قیمت مسکن شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در اردیبهشت ماه ۳۵ درصد زیاد کردن پیدا کرد. علتش این بود که دوران رکود مسکن طول کشید و طبیعی است که رونق نسبی وارد این بخش شده است باشد. احتمالا این روند یکی دو ماه آینده هم ادامه خواهد داشت ولی بعید است شاهد حرکت صعودی در بخش مسکن باشیم.

    وی افزود: هم اکنون بازارهای دیگر به اشباع رسیده اند و مسکن تنها بخش باقی مانده هست. در واقع نوعی بی اعتمادی نسبت به سایر بازارها به وجود آمده و همه تصور می کنند مسکن یک کالای ماندگار است و نیاز به آن هر لحظه وجود دارد، بعد می توانیم به سمت آن برویم. این حرکت باعث زیاد کردن حجم تقاضا و متعاقبا زیاد کردن قیمت مسکن شد. ولی ظرفیت چندانی در بطن بازار فعلی مسکن در جهت رونق وجود ندارد.

    غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران یکه تاز افزایش مسکن

    این کارشناس اقتصاد مسکن با اشاره به رشد ۵۳ درصدی قیمت منطقه ۵ در اریبهشت ماه ۱۳۹۷ نسبت به ماه مشابه سال قبل خاطرنشان کرد: منطقه ۵ یک منطقه وسیع و مهاجرپذیر هست. بسیاری از مردم از سایر شهرها به سمت پایتخت کشور عزیزمان ایران می آیند و کسانی که استطاعت مالی دارند به دلایل متفاوت در منطقه ۵ مستقر می شوند. در مناطق دیگر اشباع مسکونی وجود دارد و متقاضیان زیاد به سمت مناطق ۵ و ۲۲ می روند. زیرساخت های منطقه ۲۲ که هنوز آماده نیست، بنابراین به سمت منطقه ۵ می روند. این فشار تقاضا باعث زیاد کردن قیمت این منطقه بیش از سایر مناطق شده است است.

    زینعلی با بیان اینکه هم اکنون گرایش چندانی به سرمایه گذاری در بخش مسکن دیده نمی شود، گفت: التهابات سیاسی و اجتماعی معمولا در تلاطم بازار مسکن موثر است ولی این روند در نیمه دوم امسال ادامه نخواهد یافت. البته قیمت ها کم کردن پیدا نمی کند ولی سرعت رشد آن افت می کند.

    وی ادامه داد: سیاست های دولت در مسیر رونق مسکن کارکرد ندارد. اگر این سیاست ها هم وجود داشته باشد، بلندمدت است و تاثیرات کوتاه مدت ندارد. هنگامی که سیاست های عمومی کشور در مسیر رونق مسکن نیست، شما باید در نوساناتی که شکل می گیرد انتظار اتفاقاتی داشته باشید.

    این کارشناس اقتصاد مسکن، تاثیر قیمت های پیشنهادی از سوی مالکان و واکنش‌ها مشاوران املاک را معلول شرایط فعلی بازار دانست و گفت: هر لحظه در هوا که انتظار تورم در بخش مسکن وجود دارد یک اتفاق دوگانه رخ می دهد؛ بخش عمده دلالان مسکن تلاش می کنند بازار را به دست بگیرند و صاحبان مسکن هم می گویند وقت خوبی است که زیان های گذشته یا سودهای ناگرفته قبلی را جبران کنیم. این اتفاق هر لحظه بوده ولی الان حادتر هست. شاید اگر هرکس دیگری جای آنها باشد همین تصمیم را بگیرد، چون هر صنفی طبیعتا به دنبال سود زیاد است.

    واژه های کلیدی: ایران | بازار | میلیون | اخبار اقتصادی و بازرگانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار