تکمیل سرگرمی سرگرمی عکس منتخب روز

تکمیل: سرگرمی سرگرمی عکس منتخب روز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات جهت بازی با نفت آماده‌ایم/ هرگز نگفتم بویان خرید بدی است ، شفر

    سرمربی تیم فوتبال استقلال راجع به بازی تیمش برابر نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: خودمان را جهت بازی فردا آماده کرده‌ایم.

    جهت بازی با نفت آماده‌ایم/ هرگز نگفتم بویان خرید بدی است ، شفر

    شفر: جهت بازی با نفت آماده ایم/ هرگز نگفتم بویان خرید بدی است

    عبارات مهم : ایران

    سرمربی تیم فوتبال استقلال راجع به بازی تیمش برابر نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: خودمان را جهت بازی فردا آماده کرده ایم.

    به گزارش ایسنا، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران اظهار کرد: از این که مطالب و پرسشها را به درستی منتشر می کنید خیلی ممنونم که این عنوان به پیشرفت فوتبال کشور عزیزمان ایران کمک می کند. عالی ترین آرزوها را جهت همه دوستان دارم. از همه مهم تر جهت همه آرزوی سلامتی می کنم. می دانید که همه بازی ها در لیگ سخت هست. باید برابر هر تیمی سخت کار کنیم. مسئله این است که برنامه ما فشرده هست. ملی پوشان ما امروز به پایتخت کشور عزیزمان ایران می رسند و در این میان وظیفه مربی سنگین تر می شود. باید ببینیم فردا با کدام بازیکنان برابر نفت بازی خواهیم کرد. تمرین هایمان را با بازیکنانی که در اختیار داشتیم انجام دادیم و خودمان را جهت بازی فردا آماده کردیم. امروز ملی پوشان ما به پایتخت کشور عزیزمان ایران می رسند و باید ببینیم شرایطشان جهت فردا چگونه است.

    شفر در ادامه گفت: اگر ما فردا بدون دو، سه ملی پوش بازی کنیم شاید این ذهنیت به وجود بیاید که ما حریف را دست کم گرفته ایم ولی این به خاطر این عنوان نیست به خاطر این است که ملی پوشان ما در اردوی تیم ملی بودند به همین خاطر باید تا فردا منتظر باشیم و ببینیم فردا کدام بازیکنان ما می توانند در ترکیب مهم باشند و کدام بازیکن به عنوان بازیکن فیکس بازی کنند. این یکی از سخت ترین بازی های ما در طی چند ماه اخیر هست. امیدوارم این را بدانید که چقدر خوشحالم که ملی پوشان زیادی در تیم ملی داریم. این هم تعریف و تمجید جهت ملی پوشان ما و کادر فنی و تمرین های ما هست. ما سخت کار کردیم و می دانیم مجید حسینی هم الان مصدوم شده است هست. امیدوارم حسینی با وجود مصدومیت به تیم ملی دعوت شود. این وجهه خوبی جهت کلوب استقلال و همین طور آقای کی روش است.

    جهت بازی با نفت آماده‌ایم/ هرگز نگفتم بویان خرید بدی است ، شفر

    وی افزود: راجع به بازی فردا باید بگویم نفت تیم خوبی هست. به خصوص در ضد حمله عملکرد خوبی دارد. باید از همان ابتدا خوب باشیم و در میانه میدان توپ را از دست ندهیم و تلاش کنیم شانس های گلزنی به دست بیاوریم. من بازی نفت را با همکارانم دیدم. آن ها عملکرد خوبی دارند و اگر ما تمرکز نداشته باشیم کارمان سخت می شود. آن ها تیمی هستند که در پاس های بلند و ضد حمله عملکرد خوبی دارند.

    شفر همچنین گفت: لیگ از گذشته بهتر شده است است و تیم ها بهتر از قبل بازی می کنند. نفت در کارهای دفاعی و ضد حمله خیلی خوب هست. باید تلاش کنیم گل زودهنگام بزنیم و تلاش کنیم زمانی که توپ را در اختیار داریم در پاس ها دقت مورد نیاز را داشته باشیم. امیدوارم صحبت هایی که انجام داده ام را به خوبی در زمین پیاده کنیم. این که نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران ملی پوش ندارد شاید جهت آن ها بهتر باشد ولی ما هم بازیکنانی غیر از ملی پوشان داریم که می توانیم از آن ها استفاده کنیم. شاید بازیکنان ملی پوش هم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شوند.

    سرمربی تیم فوتبال استقلال راجع به بازی تیمش برابر نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: خودمان را جهت بازی فردا آماده کرده‌ایم.

    وی راجع به اوضاع تیام، برزای و قائدی گفت: راجع به مهدی قائدی باید بگویم امیدوارم سریع به جمع ما اضافه شود. مشخص است که او به وقت نیاز دارد تا به بازی ها و تمرین برگردد. برزای در کلینیک پزشکی کلوب است و روز گذشته دکتر ما در تمرین بود و من با او راجع به برزای صحبت کردم ولی او هم نمی داند که برزای چه زمانی برمی گردد. تیام هم نزد پزشکش در بارسلونا است و هر وقت که مشکلی وجود داشته باشد نزد دکترش می رود. دکتر تیام توضیحات کاملی راجع به وضعیتش جهت ما فرستاده است و اعلام شده است جهت ادامه درمان پیش دکتر ما برمی گردد. دکترش به ما گفته که مشکلش بسیار بهتر شده است و ما در مورد او نمی توانستیم ریسک کنیم. بازیکنان زیادی از یوونتوس و آث میلان هستند که هنگامی که مشکلی برایشان پیش می آید پیش این دکتر می روند. امیدوارم هرچه سریعتر مشکلش برطرف شود. این را هم باید اضافه کنم که تیام هنگامی که در یونتووس بود هر وقت مسئله برایش به وجود می آمد پیش همین دکتر می رفت و آن ها یکدیگر را می شناسند.

    او درمورد بویان گفت: در مورد بویان هم باید بگویم که او فردا جهت ما بازی می کند. در مورد او باید این توصیه را بگویم که شنیدم در یک صفحه اجتماعی عنوان شده است بود که او خرید اشتباه و بدی بوده هست. این نظر از زبان من در آنجا مطرح شده است هست. در حالی که من در خارج از فضای کلوب و راجع به بازیکنان به طور منفی صحبت نمی کنم. او بازیکن بسیار خوبی است و راجع به این عنوان هم می توانید از پژمان منتظری که روبه روی او بازی کرده است پرسش کنید. بویان اگر ۱۰۰ درصد آماده باشد می تواند سوپراستار باشد. او شاید فردا بازی کند. من هرگز راجع به بازیکنانم منفی صحبت نمی کنم و این مطلبی که از زبان من عنوان شده است درست نیست.

    سرمربی استقلال در آخر گفت: شب گذشته در مورد بازی آلمان و برزیل و رقابتشان در جام جهانی هم گفتم هنگامی که شما تیم روز گذشته آلمان را ببینید آن ها بدون پنج بازیکن مهم مثل هوملس و مولر بازی کردند. آن ها ۲۳ بازیکن خوب دارند. برزیل با بازیکنان کاملش بازی کرد ولی آلمان تیم کاملش نبود. بعد از جام جهانی یکی از بازیکنانش گفته بود می خواهیم آلمان را شکست دهیم تا احترام به فوتبال برزیل برگردد که همین اتفاق رخ داد. این گونه بازی ها دوستانه است جهت این که مربی تشخیص بدهد که کدام بازیکن جهت کدام پست بهتر هست. در تیم ملی کشور عزیزمان ایران هم مربی تشخیص می دهد که به عنوان نمونه وریا غفوری و روزبه چشمی بهتر است در کدام پست ها بازی کنند.

    جهت بازی با نفت آماده‌ایم/ هرگز نگفتم بویان خرید بدی است ، شفر

    واژه های کلیدی: ایران | بازیکن | بازیکنان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار