تکمیل سرگرمی سرگرمی عکس منتخب روز

تکمیل: سرگرمی سرگرمی عکس منتخب روز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی مصصم‌تر از قبل، سلامت را به‌عنوان یکی از سه اولویت مهم خود برگزیده‌ایم / رییس جمهور

    رییس جمهور در پیامی به کنفرانس جهانی پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های غیرواگیر در مونته ویدئو اروگوئه، اعلام کرد: آمادگی کامل داریم تا تجربیات خود را با تمامی کشو

    مصصم‌تر از قبل، سلامت را به‌عنوان یکی از سه اولویت مهم خود برگزیده‌ایم / رییس جمهور

    رییس جمهور :مصصم تر از قبل، سلامت را به عنوان یکی از سه اولویت مهم خود برگزیده ایم

    عبارات مهم : سلامت

    رییس جمهور در پیامی به کنفرانس جهانی پیشگیری و مبارزه با بیماری های غیرواگیر:

    مصصم تر از قبل، سلامت را به عنوان یکی از سه اولویت مهم خود برگزیده ایم

    مصصم‌تر از قبل، سلامت را به‌عنوان یکی از سه اولویت مهم خود برگزیده‌ایم / رییس جمهور

    رییس جمهور در پیامی به کنفرانس جهانی پیشگیری و مبارزه با بیماری های غیرواگیر در مونته ویدئو اروگوئه، اعلام کرد: آمادگی کامل داریم تا تجربیات خود را با تمامی کشورها به اشتراک گذاریم و متقابلا از دانش و تجربه جهانی جهت ارتقاء سلامت مردم استفاده کنیم.

    به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در این خبر با تاکید بر این که اعتقاد عمیق دارم که اولویت دادن به سلامت همه جانبه به وسیله سران کشورها، لازمه ایجاد سیاست های هم آوا و موثر در حرکت به سوی جامعه ای پرنشاط و بالنده هست، افزود: در این راستا اهتمام بر ایجاد چتر اجتماعی و پوشش همگانی سلامت و حفاظت شهروندان در برابر هزینه های مالی سلامت، یک ضرورت است که در اهداف توسعه پایدار هم بر آن تأکید شده است و در کشور عزیزمان ایران نیز در قالب طرح تحول سلامت، استقرار یافته است.

    متن کامل خبر رییس جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران به کنفرانس جهانی پیشگیری و مبارزه با بیماری های غیرواگیر که در حضور مقامات ارشد بیش از 80 کشور دنیا و به وسیله دکتر باقر لاریجانی، نایب مدیر کمیته ملی بیماری های غیرواگیر قرائت شد، به شرح زیر است:

    رییس جمهور در پیامی به کنفرانس جهانی پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های غیرواگیر در مونته ویدئو اروگوئه، اعلام کرد: آمادگی کامل داریم تا تجربیات خود را با تمامی کشو

    به نام خداوند بخشنده مهربان

    عالی جناب وازکوئر

    رییس جمهوری اروگوئه

    سران کشورها

    وزرای بهداشت جامعه جهانی

    خانم ها و آقایان؛

    مصصم‌تر از قبل، سلامت را به‌عنوان یکی از سه اولویت مهم خود برگزیده‌ایم / رییس جمهور

    به نمایندگی از ملت ایران، مایلم مراتب سپاس خود را بابت برگزاری نشست مهم «بیماری های غیرواگیر و توسعه پایدار: یکنواختی سیاست ها» که به میزبانی کشور اروگوئه و با همکاری شرکت جهانی بهداشت برگزار می گردد، تقدیم نمایم.

    امروزه، حجم عمده مؤلفه های مؤثر بر سلامت شهروندان در خارج از مرزهای سنتی نهادهای عمومی و شخصی که ارتباط مستقیمی با سلامت دارند، از جمله وزارت بهداشت، تصمیم سازی و عملیاتی می شود. پیشرفت های چشمگیر فنآوری اطلاعات از یک سو و عوض کردن بنیادین سبک زندگی مردم در سراسر جهان، مهاجرت تصاعدی، روند گسترده شهرنشینی و مؤلفه های مرتبط با آن از سوی دیگر، هرچند راحتی و در مواردی زیاد کردن امید به زندگی را به همراه آورده هست، ولی تأثیرات منفی قابل توجهی بر سلامت انسان ها به همراه داشته هست. همچنین ترساندن صلح جهانی و شمار فزاینده آوارگان و پناهندگان و نیز فجایع انسانی ناشی از جنگ طلبی بعضی از جمله در میانمار، سوریه و یمن، هم سلامت شهروندان را به خطر انداخته و هم کشورهای میزبان را با چالش های بزرگ مواجه ساخته است.

    رییس جمهور در پیامی به کنفرانس جهانی پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های غیرواگیر در مونته ویدئو اروگوئه، اعلام کرد: آمادگی کامل داریم تا تجربیات خود را با تمامی کشو

    هوای سالم، غذای کافی و ایمن، مسکن مناسب، وقت های شغلی درخور و محیط زندگی شاداب، همگی از مؤلفه های اساسی در تأمین سلامت انسان هستند که نقش دولت ها در اتخاذ سیاست های متعادل و به یکدیگر مرتبط در تحقق سلامت همه جانبه و بالندگی و رفاه مناسب شهروندان در همه این ابعاد، بنیادین هست. در این میان مبارزه با بیماری های غیرواگیر و عوامل خطر مرتبط با آن ها، به عنوان جدی ترین عامل قابل پیشگیری فوت و میر زودرس جوامع بشری، نیازمند توجه جدی دولت ها در تصمیم سازی و اتخاذ سیاست های هم راستا است تا بتواند تحقق توسعه پایدار را به ارمغان آورد.

    اینجانب معتقدم؛ سلامت از یک سو، امری اجتماعی و از سوی دیگر مسئولیتی فردی هست. در صورتی که دولت ها به مؤلفه های اجتماعی مؤثر بر سلامت و توانمندسازی شهروندان در جهت ارتقاء مسئولیت پذیری و پاسخ گویی ایشان اهتمام جدی نورزند، با بار شدید بیماری ها، به خاص بیماری های غیرواگیر و زیاد کردن هزینه هایی مواجه می شوند که هم فشار بر دولت ها در اجرای برنامه های توسعه ای آنها را زیاد خواهد کرد و هم تناوب معیوب کم کردن توسعه انسانی و بهره وری کمتر را در پی خواهد داشت.

    مصصم‌تر از قبل، سلامت را به‌عنوان یکی از سه اولویت مهم خود برگزیده‌ایم / رییس جمهور

    عالی جنابان؛

    دولت اینجانب در شروع دوره چهارساله دوم خود، مصصم تر از دوره نخست، سلامت را به عنوان یکی از سه اولویت مهم خود برگزیده و در جهت تحقق سلامت در همه سیاست ها، اهتمام خاص ای به اتخاذ سیاست های هم راستا با نشانه کم کردن عوامل خطر بیماری های مزمن و سوق دهی جامعه به سوی نشاط، زیاد کردن سرمایه اجتماعی، کم کردن و پیشگیری از عوامل قابل اجتناب فوت ومیر و اصلاح رفاه اجتماعی نموده است.

    متأسفانه فوت و میر و بار ناشی از این امراض در جوامع با درآمد میانگین و کم به طور قابل توجهی از جوامع با درآمد اوج زیاد هست. به نظر می رسد نهادسازی عمومی، کم کردن تصدی گری دولت در ارایه خدمات و تمرکز دولت بر سیاست گذاری بالادستی و مبتنی بر شواهد و توجه جدی به ایجاد زیرساخت ها و فراهم نمودن خدمات باکیفیت، راه حل کم کردن این شکاف هست. ما معتقدیم تمامی ارکان جامعه و نهادها و بخش های دولت، باید جهت مقابله با این معضل بسیج شوند.

    کشور ما مکانیسم حاکمیتی مؤثر و کارایی به نام «شورای عالی سلامت و امنیت غذایی»دارد که با ریاست رییس جمهور و عضویت ۹ وزیر و روسای شرکت های مرتبط، به تحقق همکاری های بین بخشی مورد نیاز و توجه به سلامت در همه سیاست ها می پردازد. تصویب سند ملی پیشگیری و مبارزه با بیماری های غیرواگیر در یک سال و نیم گذشته، در کنار تصمیمات بین بخشی مرتبط با کم کردن چربی، قند، نمک و زیاد کردن مالیات بر مواد زیان آور از جمله کارها شورا در این زمینه است.

    حضار محترم؛

    اینجانب اعتقاد عمیق دارم که اولویت دادن به سلامت همه جانبه به وسیله سران کشورها، لازمه ایجاد سیاست های هم آوا و موثر در حرکت به سوی جامعه ای پرنشاط و بالنده هست. در این راستا اهتمام بر ایجاد چتر اجتماعی و پوشش همگانی سلامت و حفاظت شهروندان در برابر هزینه های مالی سلامت، یک ضرورت است که در اهداف توسعه پایدار هم بر آن تأکید شده است و در کشور عزیزمان ایران نیز در قالب طرح تحول سلامت، استقرار یافته است.

    اینجانب مفتخرم اعلام نمایم جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران با اتخاذ سیاست های یک پارچه جهت کنترل و پیشگیری از بیماری های غیرواگیر و با حمایت های شرکت جهانی بهداشت به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در این زمینه برگزیده شده است هست. ما آمادگی کامل داریم تا تجربیات خود را با تمامی کشورها به اشتراک گذاریم و متقابلا از دانش و تجربه جهانی جهت ارتقاء سلامت مردم استفاده کنیم.

    امیدوارم گردهمایی شما در کشور زیبای اروگوئه و بحث ها و تبادل تجربیات سران، وزرا و کارشناسان عالی رتبه کشورهای دنیا در این همایش بزرگ، به اصلاح سلامت همه جانبه و زیاد کردن تعهد سیاسی کشورها در اهتمام جدی تر به کم کردن بیماری های غیرواگیر و فوت و میر ناشی از آن بیانجامد. موفقیت شما را از خدای بزرگ خواستارم.

    حسن روحانی

    رییس جمهوری اسلامی ایران

    واژه های کلیدی: سلامت | سیاست | بیماری | پیشگیری | بیماری ها | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار