تکمیل سرگرمی سرگرمی عکس منتخب روز

تکمیل: سرگرمی سرگرمی عکس منتخب روز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی ورزش جانبازان و معلولین به کار انداختن ظرفیت‌های پنهان است / رهبر انقلاب

    رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر این که ورزش جانبازان و معلولین به کار انداختن ظرفیت های پنهان موجود در انسان هست، فرمودند: «ما همه و در هر سنی به‌خصوص جوانا

    ورزش جانبازان و معلولین به کار انداختن ظرفیت‌های پنهان است / رهبر انقلاب

    رهبر انقلاب : ورزش جانبازان و معلولین به کار انداختن ظرفیت های پنهان است

    عبارات مهم : معلول

    رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر این که ورزش جانبازان و معلولین به کار انداختن ظرفیت های پنهان موجود در انسان هست، فرمودند: «ما همه و در هر سنی به خصوص جوانان باید از شما یاد بگیریم؛ شما مدال گرفتید و قهرمان شدید و مظهر به کار انداختن ظرفیت ها بودید».

    به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبحگاه امروز (چهارشنبه) در دیدار مدال آوران و قهرمانان کاروان ورزشی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در بازی های پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸، ضمن تجلیل از افتخارآفرینی قهرمانان جانباز و معلول، این قهرمانی را نشان دهنده ی عزم راسخ و به کار انداختن ظرفیت های پنهان دانستند و خطاب به آنان گفتند: کار باارزش شما این بود که نشان دادید اگر ظرفیت های مغفول در وجود انسان و یا در کشور به کار انداخته شود، قطعاً زمینه ساز پیشرفت و موفقیت های بزرگ خواهد بود.

    رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه کاروان ورزشی جانبازان و معلولان در بازی های پاراآسیایی، ملت کشور عزیزمان ایران را روسفید کرد، افزودند: «ورزش قهرمانی» جهت هر کشوری یک ارزش افزوده هست، به گونه ای که بعضی کشورها جهت کسب عناوین قهرمانی، حتی با وجود شعار غیرسیاسی بودن ورزش، پرسشها سیاسی را در چارچوب فضای مربوط به ورزش های قهرمانی قرار می دهند، و در ورزش قهرمانی نیز کسب مقام به وسیله ی افراد جانباز یا معلول، بیانگر یک ارزش و عزم راسخِ مضاعف است.

    ورزش جانبازان و معلولین به کار انداختن ظرفیت‌های پنهان است / رهبر انقلاب

    حضرت آیت الله خامنه ای با تقدیر از اقدام مدال آوران بازی های پاراآسیایی در شکر این نعمت و لطف الهی، خاطرنشان کردند: مسئله مهم انسان های طغیانگر، غافل شدن از خدا است و اینکه قهرمانان کاروان کشور عزیزمان ایران بعد از کسب مدال، جهت شکرگزاری این افتخار، دست به آسمان بلند و یا سجده می کردند، اقدام ارزشمندی بود که قطعاً زمینه ساز موفقیت های زیاد خواهد شد.

    ایشان اعتمادبه نفس ورزشکارانِ جانباز و معلول به خاص بانوان ورزشکار را در دفاع از ارزش های دینی و ملی خود، اقدامی بسیار برجسته و ستودنی خواندند و گفتند: پرچم داری کاروان ورزشی کشور عزیزمان ایران به وسیله ی یک بانوی دارای حجاب چادر و یا اقامه ی نماز جماعت و حضور در نماز جمعه، به معنای ایستادن یک تنه در برابر تهاجم بی بندوباری و ولنگاری روزافزون دنیا و کم نیاوردن در برابر این هجوم است.

    رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر این که ورزش جانبازان و معلولین به کار انداختن ظرفیت های پنهان موجود در انسان هست، فرمودند: «ما همه و در هر سنی به‌خصوص جوانا

    رهبر انقلاب اسلامی افزودند: در شرایطی که بعضی در میادین جهانی توانایی مقاومت در برابر هجوم توقعات بی آخر جبهه ی کفر و استکبار را ندارند و عقب نشینی می کنند، شما ایستادگی کردید و با «قدرت نمایی فرهنگی» از حجاب و عفاف و لباس ملی و دینی خود دفاع کردید که من به همین علت صمیمانه و عمیقاً از اعضای کاروان ورزشی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران تقدیر می کنم.

    حضرت آیت الله خامنه ای جنگ کنونی در دنیا را «جنگ اراده ها» خواندند و تأکید کردند: شما با حرکت ارزشمند خود نشان دادید که از اقتدار و استقلال فرهنگی و اراده ی نیرومند برخوردار هستید.

    ایشان یکی از نکات درس آموز در قهرمانی ورزشکاران جانباز و معلول را، به کارگیری ظرفیت های پنهان در وجود انسان برشمردند و تأکید کردند: یکی از پرسشها بزرگ کشور در شرایط کنونی، استفاده نکردن از ظرفیت های فراوان ملی همچون ظرفیت های جغرافیایی، فرهنگی، انسانی، منابع زیرزمینی، تجاری و رفت وآمدهای بین المللی است.

    ورزش جانبازان و معلولین به کار انداختن ظرفیت‌های پنهان است / رهبر انقلاب

    رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: اگر از این ظرفیت ها به درستی استفاده شود، قطعاً بسیاری از پرسشها کنونی اقتصاد کشور حل خواهد شد.

    حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: همه ی ما به خاص جوانان باید از قهرمانی جانبازان و معلولان، درس بگیریم و از ظرفیت های پنهان خود استفاده کنیم تا بتوانیم به پیشرفت و سعادت دنیا و آخرت دست بیابیم.

    رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر این که ورزش جانبازان و معلولین به کار انداختن ظرفیت های پنهان موجود در انسان هست، فرمودند: «ما همه و در هر سنی به‌خصوص جوانا

    ایشان، کسب شش مدال در رشته ی شنا به وسیله ی یکی از ورزشکاران معلول را الهام بخش و نمونه ی بارز به کار انداختن ظرفیت های درونی دانستند.

    رهبر انقلاب اسلامی همچنین ضمن تقدیر از صرفه جویی های انجام شده است در کاروان ورزشی جانبازان و معلولان، ورزش قهرمانی را همچون یک قله و انگیزه بخش جهت ترویج ورزش در عموم مردم دانستند و گفتند: انگیزه ای که ورزشکاران جانباز و معلول به جامعه می دهند، دو برابر زیاد از سایر قهرمانان ورزشی است.

    ورزش جانبازان و معلولین به کار انداختن ظرفیت‌های پنهان است / رهبر انقلاب

    حضرت آیت الله خامنه ای در آخر با اشاره به سخنان و درخواست های قهرمانان، از وزیر ورزش و جوانان درخواست کردند این مطالبات را با جدیت در دولت پیگیری کند و به آخر برساند.

    در این دیدار، آقای مهدی علیزاده، جانباز و آزاده ی دوران دفاع مقدس و دارنده ی مدال طلای بازی های پاراآسیایی و زن ها ساره جوانمردی، الناز دارابیان و عشرت کردستانی از مدال آوران بازی های پاراآسیایی جاکارتا به بیان نکاتی پرداختند.

    واژه های کلیدی: معلول | اسلامی | انقلاب | جانباز | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار