تکمیل سرگرمی سرگرمی عکس منتخب روز

تکمیل: سرگرمی سرگرمی عکس منتخب روز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی ارسال پیامک میزان «شهریه» به خانواده‌ها ، ضوابط پذیرش در مدارس برند غیردولتی

    رئیس شرکت مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برگزاری هر گونه آزمون در مدارس مقطع ابتدایی غیردولتی از ابتدا ممنوع بوده هست، گفت: نحوه گزینش جهت مدا

    ارسال پیامک میزان «شهریه» به خانواده‌ها ، ضوابط پذیرش در مدارس برند غیردولتی

    ضوابط پذیرش در مدارس برند غیردولتی / ارسال پیامک میزان «شهریه» به خانواده ها

    عبارات مهم : آموزش

    رئیس شرکت مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برگزاری هر گونه آزمون در مدارس مقطع ابتدایی غیردولتی از ابتدا ممنوع بوده هست، گفت: نحوه گزینش جهت مدارسی که با استقبال روبرو هستند، شرایطی مانند سابقه تحصیلی و مصاحبه است لذا ضوابطی مشخص دارد؛ این در حالیست که بر گزاری هر نوع آزمون در مدارس غیردولتی دوره ابتدایی نیز وجاهت قانونی ندارد.

    به گزارش ایسنا، مجتبی زینی وند ظهر امروز در نشست خبری امروز شرکت مدارس غیردولتی آموزش و پرورش که در خصوص مصوبه اخیر این وزارتخانه مبنی بر از بین بردن آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان و خاص و شائبه سوق یافتن خانواده ها به سوی مدارس غیردولتی برند برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پروش با این تصمیم خود نشان داد که به دنبال تحقق تعبیر خود از مدرسه به عنوان کانون یادگیری هست. این تصمیم زمینه مناسبی است که دانش آموزان نه بر اساس رتبه آزمون و مسابقه های ناصحیح بلکه در چگونگی استفاده از مهارت های اجتماعی و تعامل سازنده با دیگران آشنا شوند. این طرح مقدمه ای است جهت کم کردن حاکمیت آزمون و مسابقه های ناصحیح و غیرتربیتی در نظام آموزشی؛ در نظام آموزشی در همه مدارس یعنی دولتی و غیردولتی است.

    وی افزود: بااهمیت ترین ثمره این تصمیم تاثیر روانی و تربیتی مثبت بین دانش آموزان هست. دانش آموزانی که نمی تواننددر این آزمون ها موفق شوند، در سال های آغازین عمر خود که وقت اجتماعی شدن هست، احساس یاس و ناامیدی و شکست می کنند. این آزمون ها رقابتی کاذب بین دانش آموزان ایجاد می کند و انگیزه تلاش جهت موفقیت را از بین می برند. در حالی که بااهمیت ترین مولفه در این دوره باید ایجاد حس رفاقت در دانش آموزان باشد.

    ارسال پیامک میزان «شهریه» به خانواده‌ها ، ضوابط پذیرش در مدارس برند غیردولتی

    رییس شرکت مدارس غیردولتی آموزش و پرورش تاکید کرد: این آزمون ها منشاء اضطراب، سردرگمی و هیجان و شکست در دانش آموزان و خانواده ها هستند. همان طور که وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده اند، حجم آزمون و کتاب کمک درسی نباید کودکی را از دانش آموز برباید. آنها باید در مدرسه و کلاس درس حس لذت و خوش حالی داشته باشند.

    زینی وند همچنین اضافه کرد: وجود آزمون های متفاوت باعث پدید آمدن موسسات متنوع و ارائه کتاب های کمک درسی در اشکال متفاوت شده است است که توزیع آنها گردش مالی بالایی به دنبال دارد. فضاسازی که این روزها علیه این تصمیم ایجاد شده است هست، انگیزه تربیتی ندارد و شاید نیت سودجویانه ای داشته باشد. یکی از عالی ترین تصمیم هایی که در آموزش و پرورش گرفته شده، کمرنگ کردن این آزمون ها بوده است.

    رئیس شرکت مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برگزاری هر گونه آزمون در مدارس مقطع ابتدایی غیردولتی از ابتدا ممنوع بوده هست، گفت: نحوه گزینش جهت مدا

    برگزاری هر نوع آزمون در مدارس غیردولتی مقطع ابتدایی غیرقانونی است

    وی با بیان اینکه برگزاری هر گونه آزمون در مدارس ابتدایی غیردولتی از ابتدا ممنوع بوده هست، اظهار کرد: نحوه گزینش جهت مدارسی که با استقبال روبرو هستند، شرایطی مانند سابقه تحصیلی و مصاحبه است و ضوابطی مشخص دارد. بر گزاری هر نوع آزمون در مدارس غیردولتی دوره ابتدایی وجاهت قانونی ندارد. این تصمیم اضطراب دانش آموزان را کم می کند.

    آماده سازی سامانه ای جهت ساماندهی شهریه مدارس غیردولتی

    ارسال پیامک میزان «شهریه» به خانواده‌ها ، ضوابط پذیرش در مدارس برند غیردولتی

    قرارداد دستی نداریم/ارسال پیامک میزان شهریه به خانواده ها

    معاون شرکت مدارس غیردولتی آموزش و پرورش از آماده سازی سامانه ای جهت ساماندهی شهریه مدارس غیردولتی خبر داد و گفت: امسال شهریه این مدارس در قالب سامانه ای به مدارس اعلام می شود و همه فرآیند دریافت آن در قالب این سامانه انجام می شود. امسال در مدارس غیردولتی قرارداد دستی بین خانواده ها و مدرسه نخواهیم داشت. همچنین قراردادها جهت هر مدرسه ای بر اساس میزان شهریه مشخص شده است و در قالب سامانه باید رد و بدل شود.

    رئیس شرکت مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برگزاری هر گونه آزمون در مدارس مقطع ابتدایی غیردولتی از ابتدا ممنوع بوده هست، گفت: نحوه گزینش جهت مدا

    وی ادامه داد: طی پیامکی میزان شهریه و شماره هایی جهت نظارت به والدین دانش آموزان ارسال می شود. اگر نیاز به ناظر مقیم جهت اجرای قوانین داشتیم، آن را مستقر می کنیم.

    زینی وند تصریح کرد: اعضای شورای سیاستگذاری آموزش و پرورش امروز بر دو عنوان رعایت الگوی دقیق شهریه از سوی موسسات غیردولتی و همچنین دستورالعمل بر گزاری آزمون ها تاکید کردند. در خصوص اجرا شدن این تصمیم جهت دوره اول متوسطه طی جلسات آینده تصمیم گیری می شود.

    ارسال پیامک میزان «شهریه» به خانواده‌ها ، ضوابط پذیرش در مدارس برند غیردولتی

    دستورالعمل ممنوعیت ورود موسسات کمک آموزشی به مدارس ابتدایی غیرانتفاعی

    معاون شرکت مدارس غیردولتی آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که آیا ساز و کاری جهت وارد نشدن موسسات کمک آموزشی به مدارس تدوین شده است است؟، اعلام کرد: ما دستورالعملی آماده و تیم های نظارتی مشخص کرده ایم که جلوی ورود هر موسسه آموزشی در مدارس ابتدایی غیردولتی گرفته شود.

    افزایش کمی و کم کردن کیفیت مدارس هیات امنایی

    وی همچنین اضافه کرد: طی بررسی گروه های کارشناسی مشخص شد یکی از پرسشها مدارس هیات امنایی زیاد کردن از نظر کمی و کم کردن کیفیت هست. به همین علت کارگروهی روی این عنوان کار می کند تا مدارس هیات امنایی را از نظر کمی و کیفی مورد ارزیابی قرار دهند تا رضایت والدین صورت گیرد.

    زینی وند با تاکید بر اینکه تصمیم شورای عالی آموزش و پرورش جهت مدارس دولتی و غیردولتی هست، اضافه کرد: جهت این مدارس آزمون و کتاب های کمک درسی توصیه نمی شود چون این موارد جهت مدارس غیردولتی کیفیت بخشی به دنبال ندارد. محور کیفیت معلم است و اگر کتاب به خوبی تدریس شود، باعث پیشرفت دانش آموزان می شود. همان طور که تصمیمی جهت مدارس دولتی گرفته می شود؛ جهت مدارس غیردولتی نیز صادق هست. اگر موضوعی جهت مدارس دولتی ممنوع شود، مدارس غیردولتی نیز تابع شرایط و ضوابط عمومی آموزش و پرورش هستند و استثنایی وجود ندارد.

    استقبال از مدارس غیردولتی بدنبال از بین بردن آزمون مدارس استعدادهای درخشان فضاسازی است

    وی راجع به تاثیر مصوبه اخیر آموزش و پرورش بر زیاد کردن استقبال از مدارس غیردولتی نیز توضیح داد و گفت: این مصوبه ارتباطی به این عنوان ندارد. مدارس دولتی چه سمپاد باشند یا نباشند، شرایط خاص خود را در پذیرش دانش آموزان دارند و بحث از بین بردن نیز مطرح نیست. این مدارس اگر کیفیت بخشی خوبی داشته باشند، مورد استفاده اولیا قرار می گیرند. این عنوان که فضایی ایجاد شده است که مطرح می کند از بین بردن این مدارس باعث تقویت مدارس دیگر می شود، فضاسازی است.

    وی ادامه داد: تنوع مدارس یکی از آفت های تربیتی آموزش و پرورش هست. در هیچ جای دنیا این میزان تنوع وجود ندارد و از نظر تربیتی مورد تایید نیست. آنچه در تصمیم اخیر آموزش و پرورش بر آن تمرکز شده، از بین بردن آزمون و کتاب های کمک درسی در مدارس ابتدایی است.

    آزمونها مرجع تشخیص استعداد نیستند

    زینی وند در پاسخ به این پرسش که جهت کنترل ظرفیت مدارس سمپاد بعد از اجرای این مصوبه چه برنامه ای وجود دارد؟ گفت : در طرح شهاب شرایطی مشخص شده است که بر اساس آن دانش آموزان گزینش می شوند و ضوابط نیز تسهیل شده است هست. در این فرآیند دانش آموزان استعداد خود را نشان می دهند ولی آزمون ها خلاقیت را از دانش آموزان می گیرند و مرجع تشخیص استعداد نیستند.

    واژه های کلیدی: آموزش | آموزشی | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار